2012-01-07

Nem az én ötletem!

Ezt az ékszertartót biztos ismeritek!A meskán láttam meg és tudtam, hogy nekem kell ilyen!! Rövidebbre csináltam, meg egy kicsit szélesebbre, de lehetett volna hosszabb is, mert nem fért el az összes! Ezt csak magamnak csináltam, nem szeretnék ebből semmi vitát!
Csak azért mutatom meg, mert kitaláltam, hogy lehet nyakláncot és karkötőt is ráakasztani!
Van itthon kb. 7-8 centis hosszú gombostűm. Azokat szúrom be és a két végére rálehet akasztani a láncokat is.Csak vigyázni kell, nehogy megszúrjanak!
Nekem ez már a falon lóg! Az akasztó megoldását a Matula ikreknél láttam és nagyon ötletesnek találom.Üdítős, vagy sörös doboz nyitóját le kell törni és azt kell felvarrni !
Itt mutatom.
Ezt már egy hete varrtam, csak most szereltem fel a falra!


3 megjegyzés:

Kaoka írta...

Egész jó lett, remélem nem lesz vita belőle. .-)))
Ha esetleg nekem is koppintós kevem lesz, párzsi kapcsot fogok rá varrogatni akasztóknak.

Ili írta...

Gondolod, hogy valaki megharagszik mert meg varrtam magamnak????

Kaccat írta...

Nagyon klassz!
Ili tulajdonképpen ez egy falikép :-) nem hinném, hogy le lenne védve, ha valaki sajátjának kiáltaná ki, mosolyogj egyet, és ne is reagálj.(meg egyébként is leírtad, hogy saját magadnak készült)
Kinyílik a kisolló a zsebembe, ami mindig, újra és újra előjön itt a blogvilágba, ez a marakodás... Nem tudom, hogy ez magyar tulajdonság-e, vagy máshol is van, de külföldi blogokban nem találkoztam vele...