2012-01-06

Első fali képem

  Lonci blogján láttam tegnap gyönyörűséges képeket! Már éppen készültem kipróbálni. Már a kétoldalú vetexre fel volt rajzolva a minta. Loncinak köszönhetem, hogy nekiláttam reggel fél kettőkor és most fejeztem be ezt az egyszerű képet. 

Nem értek én ehhez a bolgoláshoz!!!! Állandóan van valami gondom vele. Lehet, hogy bennem van a hiba!

Tegnap elmentem a turkálóba ( nem járok sűrűn ) Éppen leárazás volt, és ezeket találtam. Vasalásra várnak, már kimostam mind! Nagyon örülök, mert elég szépeket találtam.  Szeretem a turis anyagokat, mert biztos nem megy a színe és jó minőségű, lágy esésű anyagok szinte alig kell vasalni! Lehet, hogy sűrűbben kellene turkálni???
Ez a kép van készen, az első csak félkész állapotban van!



4 megjegyzés:

Lonci írta...

Ez nagyon tetszik, örülök hogy kedvet kaptál ehhez a technikához - jó kis anyagokat turiztál:))))

Kaccat írta...

Nagyon szépek!
keress nyugodtan, hogy mi a gond a bloggerrel nálad!

Hencsilli írta...

Nagyon jó ez a falikép!Majd egyszer én is ... :)
A turikat meg látogasd csak rendesen, tényleg jobb anyagokat lehet találni mint némelyik boltban! Az árról meg ne is beszéljünk !

Ili írta...

Köszönöm kislányok!
Igaz, nagyon egyszerű kis minta, de kezdetnek megteszi. Élőben szerintem mutatósabb mint itt a képen!
Kaccat!! Imádlak!!!! Délután jelentkezek, remélem nem jön közebe semmi!!!