2010-06-01

Neszesszer

Ma hajnali ügyködésem!!
Silerika kedvéért egy állóképet is betettem!!

10 megjegyzés:

Mamis írta...

Tetszik a színösszeállítás!

Lonci írta...

Nagyon belelendültél a varrásba, pihenés mikor lesz?:))

batorba írta...

JAaaj Ili! Nézegetem én itt folyamatosan a bejegyzéseidet...és mindig rácsodálkozok. Aztán a komment lemarad...mert mindig egy-két percre sikerül a gép elé csücsülnöm. De most már muszáj írnom, mert ez is nagyon klassz, meg a múltkori hajnali munkád is a neszivel nagyon klassz!!!! Én is akarok máááááá varrni!!!!:-))))Késztetés+anyagok+alkatrészek meg vannak, csak a tennivalók is meg vannak:-((
Szóval nagyon termékeny vagy hajnalban!!!!:-)))
Szép napot!!

Ili írta...

Nagyon jól esik olvasni a soraitokat. Lonci! nem nagy dicsőség egy neszit megvarrni egy nap alatt. Más tízet is meg varr!!!!!!!!!!!

Shushanna írta...

Szép! Kedvemre való! Nagyon ügyes vagy!

Ledorka írta...

Fantasztikusak a színei, tündéri az egész! :)

Silerika írta...

Csinos darab! Én megfordítottam volna a képet, de így is élvezhető a látvány! :o)

Ili írta...

Erika!
A kedvedért betettem egy álló képet is! Én jobban szeretem fekve fényképezni, mert látszik a talpa vastagsága és a formáját is jobban megmutatja.

Ili írta...

Sushanna és Dóri!

Én is szeretem a színes dolgokat. Ruhákban is abba járok szívesen. Persze a kedvenc színem a kivizöld, és az össze többi zöld, sárga, rózsaszín, fehér,fekete, de csak módjával.És még a pinket is !!!

Silerika írta...

Köszönöm! :o))