2012-09-24

Vége van a nyárnak !

Talán több időm lesz a blogomra is, hogy vége lett a nyárnak !
Nem tudom, Ti, hogy vagytok vele, de mi állandó jövés, menés, rohanásba voltunk egész nyáron.
Májusban 4 napot töltöttünk Kiskunmajsán a gyerekeink jóvoltából. Nagyon jó gyógyvize, strandja van, gyönyörű parkkal, kempinggel, faházakkal, apartmanokkal. Az elő és utószezon már nagyon kedvező áron elérhető!
Tavasztól sokszor voltunk Abaligeten a faházikónkba és még megyünk is.
A múlt héten Gödön voltunk 4 napot az Erzsébet program segítségével. Ugye két nap az utazás. De két napunk volt kirándulásra. Visegrádon voltunk a Felleg várban. Még soha nem jártunk ott. Lenyűgözött bennünket a látvány, ami a várból látható. Már ez megérte!!! A látvány a hátunk mögött van !!
Második nap elmentünk Becskére, itt buddhista világtalálkozókat szoktak tartani. Építettek egy Sztúpát amire nagyon kíváncsiak voltunk. Ha ide elmegy valaki, érezheti a hely energiáját, kisugárzását, ami leírhatatlan érzés. Nagyon kellemes 2 órát töltöttünk ott.

Becske után elmentünk Gödöllőre, megnéztük a Grassalkovich kastélyt, ahol Szisszi is lakott(lehet, nem jól írtam a nevét). Gyönyörűen felújított kastély fogadott bennünket, rengeteg látogatóval. Sajnos nem volt szabad fényképezni, de Péternek sikerült egy képet lopni, amit megmutatok.
A második kép a kastély bejárata. Ugye gyönyörű????????????

A negyedik nap, amikor jöttünk haza, bementünk a Hunyadis fiúk üzletébe. Még soha nem jártam ott.
Csak ámultam és bámultam a rengeteg gyönyörű anyag láttán! Annyian voltunk, hogy alig fértünk el a rengeteg anyag között. Nem fényképeztem le az anyagokat. fél métereket vettem 18 színből. Ha rajtam múlt volna, egy pillanat alatt elkötöm az éves nyugdíjam nagy részét, ami havi kemény 36,000.- Ft havonta!!

Közben azért varrtam is voltak megrendeléseim. Az igazság az, hogy sokat kísérletezgetek, ami nem mindig sikerül elsőre. De van, hogy meg sem próbálom másodszorra.
Az utolsó pár darab amiket varrtam
És még több minden is készült, de ezekbe a képekbe botlottam bele éppen!
Most azt hiszem bepótoltam a nyáron elmulasztottakat!!
 

Nincsenek megjegyzések: