2012-06-29

Sok mindent varrtam............

Sok mindent varrtam, de sokról nem készült fénykép! De amiről van azt mutatom!
Lonci munkái nagy hatással vannak rám, és az engedélyével, próbálgatok!!!
Itt is köszönöm Lonci , hogy segítesz, tanítasz !!!!
Olyan fazonú táska, amit loncitól kaptam! Ezt a vidám nyári színekben pompázó táskát a sógornőmnek varrtam!

Ezt a két neszit, kérésre varrtam papírzsepi tartóval, de az nincs a képen!





Ilyen kivágott mintákkal már én is applikáltam ezelőtt, de ezeket Lonci inspirálta!


És ez volt az első, ez már egyik barátnőmé!

Madárkás


Magyaros mintás


Még egy barna

Többféle öko szatyrot, köztük madárkásat is

Jó néhány zsepi tartót

Ezen kívül még, lányomnak 3, magamnak 1 pólóruhát, magamnak két halásznadrágos együttest, egy rövidnadrágosat és egy hálóinget. És még több mindent, ami nem jut eszembe most. Szóval, nagyon lelkes voltam, általában egy és három óra között keltem!! Akkor vagyok termékeny!!!

Nincsenek megjegyzések: