2011-10-21

Talán tudom használni megint !!





A blgom nem működött, nem tudtam naponta csak egy vagy két másik blogot megnyitni. Rettentően bosszantó volt. Így nem is volt sok kedvem próbálkozni. Tegnap délután össze, vissza nyomogattam, szerkesztgettem, igaz, nem tudom, hogy mit csináltam, de egyenlőre úgy néz ki, hogy megint működik.
Augusztus óta sokszor nem voltunk itthon. Be akartuk pótolni a nyári betegeskedéssel elfecsérelt időt. Nem voltunk csak Abaligeten kétszer 10 napot, de nagyon jó volt!!!
Varrogatok is, de nem foltvarrásos szépségeket, hanem ezeket!!!!

És ilyen karácsonyfa díszekkel töltöm még az időm!

Úgy látom, a képek megint nem ott vannak ahová szerettem volna, hogy kerüljenek!!
No, sebaj, majd megint el kell egy kis időt töltenem, hogy rájöjjek mi az oka!

Remélem ezután sűrűbben tudok jönni!!!

12 megjegyzés:

Kaccat írta...

Mi is reméljük,hogy gyakrabban jelentkezel, mert hiányoztál!

Mamis írta...

Nagyon jók lettek a díszek! Jó, hogy újra olvashatunk:).

Györgyi írta...

Üdv, újra a blogvilágban! :)
Nagyon jók azok a díszek!
(Nálam a férjem tartja rendben a rendszert,:) szerinte a vírusok lassítják le a gépet, rendszeresen átvizsgálja.)

Kata írta...

Gyönyörű szépek a díszek!!!!

Lonci írta...

Nagyon örülök, hogy újra itt vagy, a díszek csodálatosak:)))))

Ili írta...

Ide érdemes jönni, ha ennyien örülnek nekem!!
Nagyon jó lenne, ha az én blogomat is rendbe tenné valaki!! Bárkit beengednék, aki ért hozzá.
Nagyon köszönöm a kedves szavaitokat!

sandorne0824 írta...

Halihó!,de rég jelentkeztél te is.
Gyönyörűek azok a blúzok,érdekes a díszeid.
Jó egészséget a családnak.A pici unoka nő?

batorba írta...

)rülök, hogy már olvashattam rólad valamit. Aranyosak a diszeid. Ebből nekem is lóg egy jó pár darab a fán. Én is nagyon kedvelem! És viszonylag egyszerü megcsinálni. Jó idötöltést neked!

Bejus70 írta...

Viszonylag egyszerűűű? El nem tudom képzelni, hogyan készülnek! Kartonra merevíted? És hol a varrás? Igen mutatósak, az biztos és gondolom nem kettő perc egyet megalkotni!

Névtelen írta...

Jaj de jó,hogy megint lehet nézelődni!
A diszek nagyon szépek meg osztanád velünk ,hogy kell csinálni? Gabi

inga írta...

A leírásra én is kíváncsi vagyon, nagyon kis csinosak :)

Kata írta...

Szia!
Örülök,hogy jelentkeztél!
Csodálatosak a ruhák,de a díszek is!Szabad tudni,hogy hogyan készülnek? Kata