2010-11-23

Rozi a harmadik


Rozi egy aránylag kis méretű baba, mindössze 23 cm. Kendőt varrtam a fejére. Sajnos nem valami jól sikerült. A haját rossz fonalból csináltam, kezét,  lábat mozgóra varrtam, így csak ülni vagy feküdni tud. Vagy lehet, hogy kicsit hosszabban kell betömni. Szóval még mindig rengeteg dolgozok rajta. Nincs baba varrótűm még és így nagyon nehéz egy egy művelet. Jó lenne egyszer látni, hogy készíti egy profi. Igaz, vannak leírásaim, de csak angolul. Hát én sajnos  nem tudok csak magyarul.
Szóval megint szöszmötölök, mint minden mással, amit eddig csináltam!! Ha így haladok, nem lesz elég az életem, hogy megtanuljak még sokkal több mindent!!! De lehet, hogy csak én vagyok ennyire bénácska!!!
Most hozzá kellene látnom a karácsonyi ajándékoknak !!!!

6 megjegyzés:

Amanda írta...

ilikém!
Nézz szét http://alkotomami.blogspot.com/2010_04_01_archive.html itt. Remélem jól írtam, szóval itt, Alkotó mami blogjában nagyon sok okosság van babavarrással kapcsolatban. Egész linkgyűjtemény, leírás sok-sok minden.
Egyébként nagyon tetszik a babád.
Még 2003-ban a Cser-kiadó Színes öltletek sorozatában jelent meg rongybabás füzet.

Ili írta...

Amanda!!! Nagyon köszönöm a segítséget!!! Már be is kukkantottam az oldalra, nagy segítségemre lesz!!!

Lonci írta...

Szerintem profi babakészítőnek sem sikerült volna jobban (talán kevesebb munkával, spéci eszközökkel) nagyon jó lett, aranyos:))))

Aledi írta...

Nézem, nézem ezt a babócát, és nem értem mi a gond vele. Aranyos a pofija (számomra ez a legfontosabb!), szép, ígényes a ruhája. A hajával sem látom mi a gondod, miért ne lenne jó? Ráadásul mindezt ilyen piciben. Gratulálok.
Én is főleg olyan babát varrok, ami ülni tud, úgy látom azt jobban szeretik a gyerekek, de szabhatod egybe a testét a lábával, és akkor állni fog. A hosszú babavarró tűt én csak arra használom, hogy mikor az arcot varrom, hátulról a megfelelő helyre szúrjam át a fejét. De a szemét, száját már rendes tűvel varrom, a babavarró túl nagy ehhez.
Az indexbabán is találsz leírásokat, tanácsokat: http://indexbaba.gportal.hu/ És a fórumon is örülünk minden babavarrónak :)

Ili írta...

Lonci! Köszönöm !

Aledi! Te már biztos tudod, hogy mohair fonálból nem lehet szép hajat csinálni. Vagy legalább is nekem ez nem tetszik, hogy össze tapad. A hosszú tű nagy segítség a szem varrásánál. Meg valahol láttam, hogy a végtagok varrásánál is nagy segítség, hogy egyiktől a másikig átérjen a tű Biztos sokkal masszívabban fel lehet rögzíteni. Még a haj felvarrásánál is vannak gondjaim. De majd csak egyszer minden sikerül.
Köszönöm neked is a hasznos linket és tanácsokat!!!

katha írta...

tüneményes! :)
puszillak