2010-09-29

Beteg lettem!!

Évek óta nem voltam náthás. És most amikor eljött az én nyaram (vénasszonyok ), valami vírust bekaptam!! Talán a torokfájásom ma reggelre elmúlt.

Azért egy kicsit varrogattam. De nem új fazonokat, hanem amiket már ti is ismertek! Azért mutatok egy, kettőt belőle.A kékeket fiú szobába gondoltam. A kékfestős bárhol használható! Volt egy pár kérésem, ezért készültek ezek is!!
 Próbálkoztam szívecskével is, de nem lett jó!! Különben mind két oldalát lehetne használni. !Ez megmarad az ablakom kilincsére. A selejtek nálam maradnak!!!! Ti mit csináltok a nem sikerült dolgokkal???

5 megjegyzés:

Aledi írta...

Jobbulást! Sajnos valóban kering valami felnőtteket (is) elérő vírus :(
Szépeket varrtál, a cicás a kedvencem.
Nálam a nem sikerült darabok könyörtelenül a kukában végzik.

Cila Zzy írta...

Jobbulást kívánok!
A nem sikerültekkel? Szét szedem, újracsinálom, szétszedem, újracsinálom, s közben mindig gondolkodok, gondolkodok, gondolkodok... mit rontottem el?!
Nekem is a cicás a kedvencem:-)
(Eddig egy póló volt, amit kiszabtam és egyszerűen nem varrta a gép össze. Aztána férjem közölte, h ebben a színben nem nagyon szeretne látni, dobjam ki nyugodtan. Ez az egy volt összesen a 6év alatt.)

Ili írta...

Köszönöm lányok! Talán már túl vagyok a nehezén, most már csak az orrom kell fújni.
Szóval, én is kidobom ami annyira rossz! De nekem van három unokám, akik minden kis vacakot össze gyűjtenek. Így oda adom nekik játszani, végül így is biztos előbb utóbb a kukába köt ki.
Cecília, azért nem mindent lehet szét szedni. Például ezt a csúnya kis szívecskét sem. Ha ruhát varrok, azt én is kijavítom.

Kaoka írta...

De jó ez a szivecske. Hogy csináltad? Én megpróbálom kijavítani az elrontott dolgokat és megtartom. Ha nagyon elrontom, akkor is őrzöm egy darabig, aztán dobom ki. :)

Ili írta...

Kaoka! Ez egy egyszerű szív, amit körbevontam egy széles csipkével. Így mind két oldalán mintás. Csak még sem tudtam szépen felvarrni a szívre. De már kitaláltam a sorsát. Jó lesz tűpárnának. Az meg éppen kell nekem!