2010-08-17

Cseréltem


Táskákat adtam cserébe ezekért az ékszerekeért. Az utolsó képen látható fülit, bónuszként kaptam. megérdemeltem ezt a plussz ajándékot??? Majd kiderül, ha Ari megkapja a táskákat!!! Jaaaaaaaaaa, és az egyik fityegő egy seprűn ülő boszorkányt ábrázol!!!! Lehet, hogy ez nem véletlenül került oda, hahaha????????????????
Lányok!!! Én nem tudok beilleszteni névhez úgy, hogy az illető blogja jöjjön elő!!!!! Hogy kell azt csinálni???
Ha nem nagyon bonyolult elmondanátok?????????

5 megjegyzés:

Ida13 írta...

Amikor bejegyzést írsz, akkor a LINK szónál kéri a beillesztendő lapot (másol-beilleszt, http-re figyelj, nehogy kétszer legyen, mert akkor nem fog működni) és kéri, hogy mi legyen a megjelenítendő szöveg, oda írhatsz nevet.

Ili írta...

Nagyon köszönöm a segítséged!!!!
Ha megnézed a képek fölött már meg is csináltam!!
" Arival cseréltem"- re katt és a blogjára lehet jutni.
Hú nagyon örülök, hogy megint tanutam valamit.

Kata írta...

Viseld egészséggel őket! Nagyon szépek!!! :)

Amanda írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Amanda írta...

Már írni sem tudok, fogalmazni meg nem is tudtam.
Szóval azt akartam írni, hogy nagyon szépeket kaptál, és a táskáidnak is biztosan nagy sikere lesz.
Jó cserétek volt!