2010-07-07

Buli, és készülő takaró

Egy kicsit elmaradtam, mivel a hétvégi buli után itt maradt a nagy unokám és vele foglalkoztam. Ma délután visszük haza. Tanítottam géppel varrni, ami nagyon jól megy neki. Őstehetség!!!! Közben én is szöszmötöltem. Volt egy csomó 12x12 centis négyzetem. Igaz kellett még vágni hozzá, de megint csak egy takarónál tartok.
Ilyen lesz.

Különben a hétvégi családi buli istenien sikerült. Még itt is vacsoráztak, így minden kaja elfogyott.
Későn jutott eszembe a fényképezés, de azért készült pár fotó.
Hogy ne legyen meleg, felállítottuk a piacos sátrat, ami isteni hűvöst tartott. Szinte az egész napot ott töltöttük.





Az első két kép a sátor alatt készült. A kinti tűzhelyen készült a köröm és csülök pörkölt. Isteni finom lett.
A harmadik képen a vejem játszi a két kicsivel. Ők a fiam gyerekei!!

Az asztal körül már a vacsora zajlik, már csak kevesen ültek le.
A két kislány unokám, egész nap együtt játszottak, szeretgették egymást.
Egyszóval, imádom az ilyen családi bulikat.

3 megjegyzés:

Lonci írta...

Vidám takarót készítesz, jó ránézni - időnként én is felhasználom a maradékokat, pedig munkaigényesebb mint egy új takaró varrása:)

Amanda írta...

Örülök, hogy jól sikerült a bulitok. ( itt esett az eső, és azóta is többször, mostmár hideg is lett) Jó volt látni a fotókat, gratulálok a boldog családodhoz!

Ili írta...

Lonci, így igaz, hogy sokkal macerásabb maradékokból kihozni valamit. De ezeket is el kell használni.
Amanda! Nagyon sajnálom, hogy rossz idő volt rátok. Látod a képeken, nálunk meg kánikula volt.
Köszönöm a gratulációd!