2010-05-15

Haza értünk!!

Korábban haza jöttünk, mivel az idő nagyon elromlott. Maradhattunk volna, de itthon sokkal több mindent tudunk csinálni a rossz idő ellenére is.
Tegnap este felé csináltam pár képet az udvarról. Most gyönyörű zöld minden!! Imádom! A rengeteg madár csicsergésével nem tudok betelni reggelente. Persze itthon is csicseregnek a verebek, de az nem egészen olyan
mint az erdei madaraké.
Sajnos elfelejtettem a gobiról képet készíteni, amit varrtam. A malmos lett kész, ami a múltkor darabban volt. Mivel nem hozom haza, majd csak a legközelebbi utazáskor tudom mutatni. Május végén vagy június elején megyünk megint.
És az elmaradhatatlan Brúnó, akit mindig viszünk magunkkal. Nyolc éve hűséges társunk.

2 megjegyzés:

Trudi írta...

Gyönyörű a kert! Most találtam ide, egy szintén skorpió, aki mindent ki szeretne próbálni!

Ili írta...

Köszönöm, hogy rám találtál !!
Ugye, hogy a skorpiók egy kicsit túlpörögnek?? Mindent ki szeretnének próbálni egyszerre.
Én még takarítani sem tudok egyfolytában.Közbe, bele, bele kapkodok ebbe, abba. Azt hiszem, így hamarabb végzek mindennel.