2010-05-02

Dilemma!!!

Abaligetről haza hoztam a műa. székekbe való párnákat, mert összement, elvékonyodott a huzata. Amikor levágtam az első darabról az anyagot, azt hittem nem is tudok újat varrni rá, Mivel az anyag ahogy összement, összegyűrte a szivacsot. Valóságos hajtásokat ültünk a szivacsba.Letettem a vasaló ruhámra, ráterítettem egy vásznat. Elég magas nyomású vasalóm van, azzal jól begőzöltem és a sámfával kinyomogattam belőle a redőket. Örültem, mert sikerült!!!!!
Ezután jöttek az anyagok, hogy melyiket válasszam. Igaz, csak négy féléből lehetett, mivel az anyag mennyisége is korlátozott a választásba.
Akkor egy kérdés megint hozzátok!!! Ti szoktatok dilemmázni, hogy milyen anyagot használj fel pl. ilyen ülőpárnára??? Ugyan is volt olyan, amit sajnáltam erre a célra.Férjemhez szaladgáltam, hogy segítsen dönteni , mivel ezt a pirosat sem nagyon akartam.Ő sem tudott segíteni, rám bízta.Így ez mellet a nem igazán erre valót használtam fel.Ez egy flokonhoz hasonló egy kissé bolyhozott, nagyon jó minőségű anyag. Természetesen én szinte minden vásznat beavatok, tehát ilyen bajom nem lesz, hogy összemegy a mosásba. Ez nem igazán az én színem. De nagyon másra sem tudtam volna használni. Legalább is még nem volt elképzelésem. Fekete vászon ferde pánttal szegtem körbe.
A végeredmény nem is olyan rossz!!! Pirosas terítőm meg van is hozzá!!!
Nem erre a székre való a párna! Ez a matuzsálemi kort megért szék, 24 éves. Az első müa. székek egyike, amit lehetett az országban kapni. Nagyon csúnyák már, de masszívabbak, mint a mostaniak!! Sajnálom kidobni!!!

4 megjegyzés:

Rita írta...

Nagyon klassz lett, a szine is vidám, nyaralást idézö! Kicsit irigyellek a vékony szivacs miatt, mert nekem a kinti fa ülögarniturába valo 10 centi vastag párnákra kell(ene) uj ruhát varrnom....ha hozzájutok egyszer. Rengeteg anyag kell majd hozzá, muszáj lesz külön erre a célra vennem. Azt hiszem lehuzhatora csinálom, igy összel lehuzhatom és csak a belseje kerül a garázsba...talán tovább szép marad igy.

Ili írta...

Nem irigyellek! Már majdnem kárpitos munka, olyan vastag szivaccsal dolgozni.De nagyon ötletes, hogy lehúzhatóra szeretnéd csinálni.
Ezt nyugodtan szivacsosan ki lehet mosni. Azért szebb anyagot is eltudtam volna képzelni. De ez már meg volt.

Amanda írta...

Igen, szoktam hezitálni, talán túl sokat is. Pedig nem vagyok profi varró, az anyagokat tapintás útján és nem névről ismerem, de rengeteg idő elmegy a válogatással. Mert ez túl mintás, az túl kicsi, az túl nagy, az kell másra stb.
Nekem tetszik, nagyon vidám!

Ili írta...

Amanda, mint ha én mondtam volna ezeket a szavakat.
Sokszor szinte sajnálok egy egy anyagba belevágni.