2010-05-18

Az első hátizsákom szabámintája

Többen is érdeklődtetek a hátizsák mintája után. Megtaláltam és most nagyon szívesen küldöm Mindenkinek, aki szeretné megvarrni!!
Azt kérem, ha valamelyikőtök megvarrta, akkor beszélgessünk az egyes fogásokról.
Amit még el szeretnék mondani, hogy a cipzárt kézzel varrtam be.1 cm-is  frízzel steppeltem. Az aljába táskamerevítőt is tettem. Mivel a bélését is hozzá steppeltem, így a belső varrásokat a béléssel megegyező ferde pánttal szegtem el.
Jó munkát Mindenkinek!

3 megjegyzés:

Kaccat írta...

Jajj de jó, épp az előbb írtam a hátizsákhoz, hogy szeretném elkérni!
Köszönjük!!! :-)

Tiffanylda írta...

Ó, hát ez nekem csak álom marad!:( Pedig de gyönyörű! Én nagyon szeretem a hátizsákot, van is egy kedvencem, azt hiszem valami cserge-szerűségből, amit Erdélyből kaptam, de nyáron egy kicsit meleg!:))
Ügyes vagy Ili, sajnálom, hogy nem tarthatok veled, de talán eljön az az idő is!:)

Ili írta...

Jó érzés, hogy segíthettem!
Ildi, biztos el jön az idő, mert nagyon ügyes kezed van!