2010-04-10

" toritextil " köszönöm a számlálót!!!!!!!

Már régen írtam. Pedig elmesélhettem volna, hogy az unokák mennyire örültek a nyusziknak. Természetesen nekem is boldogság ez!!!
Sajnos varrni nem volt időm mostanában. Itt volt a nagytakarítás ideje, ami nekem minimum négy napba telik. Nem volt ez mindig így. Egy nap alatt megettem az egész házat. De most mint a reumás lajhár!!! Lassan haladok. Pedig még nem érzem magam ennyire lassúnak. Írtam már egy párszor. Ahogy öregszik az ember egyre rövidülnek a napok. Nagyon siet az idő!!!! Ha van köztetek valaki aki így érzi, akkor jelezze. Már nem keserít el ez a lassúság. Belenyugodtam!!!! Csak sokszor elgondolkozok, hogy felemelik a nyugdíjkorhatárt. Nem csak én vagyok lassúbb, hanem minden velem egykorú!!! Én még csak 58 vagyok.Mi lesz 65 éves koromba???? Remélem nem sokkal lesz rosszabb!!!!
Szóval ma "toritextil "( sajnos beszúrni még nem tudom, hogy rá lehessen kattintani) megadta, hogy honnan töltötte le a számlálóját. Képzeljétek, két órai munkával fel tudtam én is tenni a blogomra!! Nagyon örülök, remélem működik is!!!

5 megjegyzés:

Monika írta...

Én 50 éves vagyok, és lassú lettem..és fáradékony.....nem vagy egyedül.Jelzem:)

Ildi írta...

Én is itt vagyok!!! Ne izgulj, nem vagy egyedül! Nekem 48 óra is kevés lenne, de annak kell örülni, ami van! Gyanítom, jobb nem lesz...

toritextil írta...

én is úgy érzem, hogy rohan az idő.. :) és én még nem is nagytakarítok.... látnod kéne a szobám.... na jó, inkább mégse :))

örülök, hogy segíthettem, és nagyon kedves Tőled, hogy még írtál is rólam!!
jut eszembe, van egy jobb, vagyis részletesebb számláló is, de azt nem lehet kitenni (én legalábbis nem tudom), az csak Magadnak jó, hogy meg tudod nézni, melyik kontinensről, milyen városból ugrottak be (feltehetően véletlenül :) )
ha van gmail-es e-mail-címed, ahhoz jár egy google-fiók, amihez meg van egy google analytics, én ezt is telepítettem, biztos, ami biztos... vagy nem is tudom, minek :))

Ili írta...

Lányok!! Nagyon aranyosak vagytok, hogy nem hagytatok egyedül. Tudom, hogy más is van így. Persze az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy több időm lenne, ha nem ülnék itt a gép előtt ennyit. De a kapcsolatokat ápolni kell!!!
" toritextil " elfelejtettem a neved!!! Köszönöm a másik számlálót is, Lehet, hogy egyenlőre ennek is nagyon örülök!! Még egyszer köszönöm.

toritextil írta...

Viki :D
és szívesen!