2010-04-28

Egy kis romantika!!!

Sajnos nem én romantikáztam!!!!!!!!!!!!!!!! Csak az anyag hatása nekem olyan romantikus. Ez egy nagy tároló. Zoknik, fehérneműk, vagy kötőfonalakra gondoltam. Nagyon masszív. Még papír kosárnak is jó lenne.
Persze nem csak ezt varrtam, hanem összecsukható szatyrokat, mert már egy híján elfogyott amit a múltkor varrtam.



A varrószakkörös dolgaim meg csak tologatom. De azért megmutatom amit egy hónapja kezdtem el. Csak színhiány miatt maradt abba. Ez egy felnőtt méretű takaró lesz.Rita hátha elfogadja ezt is!!!! Így legalább szorgalmazom magam a befejezésre.

4 megjegyzés:

Rita írta...

A Rita nagylelkü és elfogadja :-))) Mondtam már, hogy semmi se kötelezö a szakkörben! ha éppen mást varrsz abba ne hagyd a szakkörös feladat miatt! Amugy én is összecsukhatos szatyikat gyártok, az ovonénik elkapkidták a négyet amit a multkor mutattam

Ili írta...

Csak annyira szeretnék veletek együtt haladni, meg egy kicsit mást is varrni, de már nagyon lelassultam. De be fogok pótolni mindent, mert érdekel és szeretem csinálni.

Dia írta...

Ili, nagyon szép lett ez a romantikus tároló! Nekem még sosem sikerült a kerek/henger formát ilyen szépre megvarrni, így mindig maradok a négyszögletes/kocka formáknál. :-)
A takaró pedig gyönyörű lesz, nagyon tetszik a színösszeállítás!

Ili írta...

Dia!
Köszönöm. A henger forma engem is meg gyötört egy kicsit. Mivel a frízen kívül még táskamerevítő, vagy még keményebb anyag is van benne. Főleg az alja bevarrása és szegélye. De szerettem volna ha sikerül egy igazán masszív tárolót készíteni.