2010-03-21

Csak szép lassan!!!!

Az utóbbi napok termése csak ennyi. Pedig holnap lesz egy hete, hogy anyagokat vásároltam és még hozzá sem nyúltam, csak némelyiket beavattam. Néha, néha azért benézek a műhelybe és végignézem, hogy melyikből mi is legyen. Vagy melyik anyagot tudom összekombinálni. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem mindig olyan színű anyag hiányzik ami éppen nincs. Pedig tengernyi anyagom van!! Na jó, nem mind foltvarrós anyag, hanem egyebek, de akkor is akár hova nézek, csak anyagokat látok.Már gondoltam varró lelkű társaimnak teszek fel a cserebere blogba. Van párféle kosibó selymem,mintásak, színesek. Ezekből már varrtam asztalterítőt, amin enni is szoktunk, mert mindent ki lehet mosni belőle. Nyári árnyékoló, vagy is sötétítőket. Este egy kissé átlátszik, de csak ha közelről néz be valaki.Ezeket azért szeretem, mert csak kimosom és már tehetem is fel. Nem kell vasalni egyáltalán.Ezekből régebben női blúzokat varrtam, de sok kimaradt amikor abba hagytam a vállalkozásom. Már az egész családot elláttam ilyen dolgokkal.
Na jó sokat dumáltam, mindenféle badarságot. Itt van a két öko szatyor, amit kérésre készítettem.

8 megjegyzés:

Ida13 írta...

Szeretem az ilyen fecsegéseket. Össze-vissza.

bemka írta...

Tetszenek ezek a szatyrok, én is készülök varrni párat.Nagyon szépen, igényesen dolgozol.

maminti írta...

Nagyon ügyes vagy, olyan praktikusak ezek a szatyrok, be lehet "csukni", nem gyűrődik, nem akad bele a kulcs,gratulálok

Viktória írta...

Jók ezek a cicás szatyrok.

"mindig olyan színű anyag hiányzik ami éppen nincs" - én a fonalaimmal vagyok így :)

Hencsilli írta...

Nagyon jó ez a cicás szatyor és a színek is! Én is csináltam már párat, de még szeretnék, tényleg nagyon hasznosak!

Lonci írta...

Én is így vagyok, hiába a rengeteg anyag, valamilyen szín mindig hiányzik. A szatyi nagyon tetszik:)

Ili írta...

Köszönöm lányok!
Ma jutott eszembe, hogy mást is varrtam, csak még nincs fényképezve. A varró szakkör Tilda nyusziját. Már lehet, hogy csak holnap mutatom.

Silerika írta...

Nagyon tetszik a szatyrod, helyes a cicus rajta! Az anyagokkal én is így vagyok, néha csak válogatom, nézegetem, de valahogy mindig az nincs, ami kellene...:o))