2010-02-13

Az első cicám!!

Rögtön nevet is adtam a cicának.  Virág ! Gondoljátok, hogy miért kapta ezt a nevet.
Mint már azt hiszem sokszor elmondtam, hogy nekem mindig a saját hibáimból kell tanulnom, mivel nincs kivel megbeszélnem egyes munkák folyamatait.Már tudom, hogy a második sokkal könnyeb lesz és talán szebb is. Igaz nem mindig szokott így lenni. A másodikat már rutinból csinálom és kevésbé figyelek oda. Sokkal hamarabb tévesztek, és többet kell bontogatnom.
Kívánok Mindenkinek ilyen szép virágos tavaszt mihamarabb!!!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ó de helyes lett ez a kis Virág !

és igen... hol a tavasz ? csak hatalmas hó van amerre a szem ellát...

Éva blogja :) írta...

Nekem is tetszik! :)

Lonci írta...

Aranyosss:) Kellemes hétvégét:)

Ili írta...

Nagyon köszönöm!
Szóval láttam én ennél százszor szebbet is, de mivel az első darab volt így gondoltam megmutatom. Nem nagyon tetszik ez a gombos megoldás, de a leírásban így volt.
Rengeteg töltőanyagot beletömtem. Nagyon jó masszív lett.

Fóka írta...

Nagyon szép kis cicuka, olyan ölelnivaló :)

Amanda írta...

Nekem így tetszik, ahogy van.