2009-08-23

Takaró és játszó párna Bendinek



A takaró ami nem kevés munkát igényelt, mert egy kicsit vastagabb frízt tettem közé és a gépem eltolta az anyagot. Rengeteget bontottam és még így sem lett olyan, amilyennek szerettem volna. Úgy sikerült megoldani, hogy a hátlapot fátyolvetexel bevasaltam. Így egy kicsit jobb tartást adott az anyagnak.

Henger párnát már varrtam Bendinek, most csak a huzat az övé. Nagyon szeretik dögönyözni. Ha tévéznek az ágyban, ezt teszik a fejük alá. A családban már mindenkinek varrtam.
Szóval a párna huzat a maradék anyagokból készült. Még mindig próbálgatom az applikálást. Nem találom a megfelelő beállítást.

3 megjegyzés:

Lilang írta...

Hellóka! :)
Te tettél fel egy rakat csere dolgot a cserebere blogba?
Ha igen akkor majd egyezkedhetünk ;)
Gratulálok az unokádnak :) Röpül az idő :)
Nagyon kis vagány lett a takaró és a párna :)

Névtelen írta...

Milyen szép dolgokat készítesz!

Ili írta...

Köszönöm a dicséretet, igazán jól esik.