2008-11-07

Műhely munka

Az igazság az, hogy sokat vagyok a műhelyemben mostanában. Varrok megint rendesen. Ezért vagyok itt keveset. Igaz, minden nap bekukkantok mindenhova, de írni, már nincs energiám.
Alig gobizok, pedig most is itt van mellettem, csak a gépet kellene ki kapcsolni. De ha ide ülök, annyi információra vagyok kíváncsi, hogy elszalad az idő. Sokszor TV-t se nézek ezért.
Nekem is kellene már időt szakítani pár Karácsonyi ajándék készítésére.
Buddhám biztos nem lesz kész, igaz ez nem Karácsonyi ajándék, de szerettem volna, ha ebben az évben elkészül. Majd igyekezni fogok jobban.
Most nincs képem, mert lusta voltam fényképezni.
Mindenkinek kellemes napokat kívánok. Majd jövök .....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 megjegyzés:

Lilang írta...

Kellemes napot neked is :)

Borderline Anikó írta...

Köszönöm aggódásodat! Jelentem, jól vagyok csak kicsit behavazódtam! :)))
Kérek szépen fényképeket! Olyan szépeket varrsz!