2008-11-24

Kis betegeskedés!




Nem volt kedvem írogatni. Egy hete már, hogy náthás lettem. Semmi láz, csak kisebb torok fájás, fejfájás, köhögés, nátha. Egyik nap jobb a másik rosszabb.
Nem szoktam beteg lenni!!!!! Már mint influenzás!!! Az egyik barátnőm, megajándékozott bennünket egy egy influenza elleni injekcióval. Még soha nem kaptunk.
Szerintem ez az okozója ennek a tünet együttesnek.
Ha valamelyikőtök járt így, akkor jelezzen, mert most nyomozok. Ha ha....
Anyukám, férjem és én is ezekkel a tünetekkel bajlódunk. Mind a hárman kaptunk injeciót.
Azért varrogatok is, de csak a műhelyben. Így szokott nálam történni. Nem tudok egyszerre több féle varrást csinálni.
Még mindíg nacikat és blúzokat varrok.
Közelebbről is megmutatom a naci derekát és a blúz nyakát.
Különben a teszveszen van fenn pár darabom. A felhasználó nevem dettó.......
Legalább a látogatottságom had nőjjön. Hahaha..........................................

1 megjegyzés:

Borderline Anikó írta...

Anya is, én is beteg vagyok influ oltás után. Nem biztos, hogy az oltástól. Lehet, egyszerűen legyengül a szervezetünk és megfázunk. Nem tudom.
Remélem, már sokkal jobban vagy!
Pusza! :)))